SVJ Hřebečská 2638, Kladno

Vstup do domu Vstup do domu

Zeptejte se

Vložit vzkaz/dotaz

E-mailová adresa se na webu nezobrazí, slouží nám pouze jako kontaktní.


Své sdělení můžete doplnit o max. 2 fotografie ve formátu JPG, s maximální velikostí 2MB.



Ochrana proti spamu



Začátek | Starší » | Konec

Autor: Tomáš Bárta

23.9.2023, 12:11


Dobrý den. V naší schránce se objevil svazek klíčů, asi si někdo popletl schránku. Kdo klíče popíše, ten je dostane. Mohu poprosit i o vyvěšení na nástěnce? Asi ne každý soused sleduje tyto stránky. Děkuji, Tomáš Bárta

Odpověď: 26.10.2023, 17:58
Dobrý den.
Na dveřích v prvním patře je kapsa, kam můžete vložit papír s touto informací.
Bylo by dobré k tomu napsat, ve kterém patře bydlíte, aby lidé věděli kam přesně zajít.
Do nástěnky mohu vložit, ale opět bych prosím potřebovala konkrétnější info (patro, popřípadě kontakt na Vás).
Děkuji
Za výbor SVJ
Kristýna Přívratská
Kprivratska@seznam.cz

 

Autor: Pavel DOUŠA

13.7.2023, 15:22


Dobrý den.
Moje stížnost z 22.6.2021 na nemožnost otevřít dveře z patra na schodiště stále aktuální.
Odpověď u tohoto dotazu není a vyřešeno to také není
Prosím mohl by někdo přijet to seřídit aby šly dveře otevírat hladce?
Děkuji S pozdravem PaD

Odpověď: 28.7.2023, 18:35
Dobrý den,

bohužel dotaz z 22.6. zde žádný nevidím.
Seřízení dveří je objednáno spolu s opravou dveří v 1. patře a mělo by proběhnout v průběhu následujícího měsíce.
Děkujeme za pochopení.

S pozdravem Kristýna Přívratská

 

Autor: Pavel DOUŠA

24.5.2023, 14:08


 [nové okno]  [nové okno]

Dovoluji si požádat domovní samosprávu SVJ Hřebečská 2638 požádat o speciální bod k zařazení na Domovní schůzi vlastníků bytových jednotek, a nájemců bytů.
Připomenutí všem nájemníků i majitelům že v domě nebydlí sami, a ustanovení platného Domovního řádu pro tento dům.
Jedná se o nepříjemný jev, který se rozšířil u některých nájemců b.j., kterým obtěžují vlastníky bydlící v patrech nad nimi!
Kouření celoročně, a hlavně grilování v lodžii v letních měsících!
Obyvatelé domu nejsou povinni dýchat co vypouští z lodžie či oken ve spodních patrech pod nimi.
Nejsem rád, že musím takto prudit i ostatní obyvatele, kteří to nedělají, pokud to nebude dostatečně adresné jsem ochoten být i plně adresný, a konfrontovat dotčenou bytovou jednotku!
S Pozdravem Pavel Douša.

Odpověď: 8.6.2023, 20:52
Dobrý den,
Rozumím je to značně nepříjemné veškeré kouření v domě na záchodech a balkonech, podobné je to i s grilováním na balkonech. Nicméně balkony v našem domě nejsou společným prostorem, přesto však platí, že nemůžeme pachy obtěžovat sousedy. Ideálně pokusit se dohodnout se sousedy aby tak již nečinily.

Za SVJ s pozdravem Jan Tryner

 

Autor: Soused

14.10.2022, 13:07


Ivano, je to z důvodu, že jména se přidávají postupně až je v každém bytě nový domovní telefon instalován. Proč není nikde uveden návod k užívání nevím, ale ovládání je jednoduché, stačí navolit požadované číslo bytu a dojde k automatickému vytáčení spojení do dané bytové jednotky. Mimo navolení požadovaného čísla není potřeba nic dalšího vyťukávat nebo potvrzovat.

Odpověď: 19.10.2022, 07:58
Dobrý den,
děkujeme za Vaši odpověď paní Ivaně.
S přáním hezkého dne
Za SVJ Kristýna Přívratská

 

Autor: Ivana Kristeková

3.10.2022, 09:37


Dobrý den,
ráda bych se zeptala, proč jsou na nových zvoncích jen některá jména. A proč nejsou zveřejněny informace o jejich používání.
Děkuji za odpověď

Odpověď: 19.10.2022, 07:57
Dobrý den,
jak již napsal kolega soused.
Na displeji se zvolí číslo příslušného bytu.
Návod k domácímu telefonu Vám měli předat pánové po instalaci v bytě. Doufám, že se tak stalo.
Děkujeme za Váš dotaz.
Přeji pěkný den.
Za SVJ Kristýna Přívratská

 

Autor: Ivana Kristeková

13.10.2021, 16:10


Obracím se na výbor SVJ s dotazem - je možné ukotvit do fasády domu předokenní roletu? Rám je na uchycení příliš úzký (potřebné jsou minimálně 2,5 cm, ale naše okenní rámy jsou příliš úzké.
Předokenní roleta by bránila přehřívání pokoje (ložnice) v letním období.
Děkuji za odpověď

Odpověď: 27.10.2021, 02:04
Dobrý den,
možné to určitě je jen musí firma garantovat odbornou montáž se zárukou, že nepoškodí zateplenou fasádu popřípadě by šla odpovědnost za vámi.

Za SVJ Jan Tryner

 

Autor: Iva Burešová

6.10.2021, 08:41


Dobrý den.
Plánujeme zasklít lodžii. Chtěli jsme se s manželem zeptat, zdali máte nasmlouvanou firmu pro celý panelák nebo si můžeme zařídit sami, eventuálně co by bylo potřeba, jako povolení atd.
Děkuji.
S pozdravem Burešová Iva
+420737868226

Odpověď: 7.10.2021, 20:57
Dobrý večer,
Firmu nasmlouvanou nemáme, zařídit si to musíte sami a velice důležité je aby nebylo porušeno zateplení a to vám musí garantovat ona firma jinak by bohužel oprava fasády šla za vámi.

Za SVJ s pozdravem
Jan Tryner

 

Autor: Beránková Zdeňka

4.10.2021, 17:00


Mám problém s čipem od domu. Kdo a kdy mi ho může vyměnit? Děkuji za odpověď. Beránková, byt 23

Odpověď: 6.10.2021, 19:24
Dobrý den.
Prosím kontaktujte mne na email kprivratska@seznam.cz a domluvíme se na výměně čipu za nový.
Děkuji
Za SVJ Kristýna Přívratská

 

Autor: Pavel Douša

2.9.2021, 12:59


Dobrý den. Vidím, že si tu již někdo na teplotu TUV stěžuje (ze dne 18.8.2021) Pozorujeme totéž již několik týdnů u nás ve 3NP (byt č.17) v různých etapách dne při spuštění Teplé TUV neteče tato voda s dostatečnou teplotou, respektive teče jenom vlažná! Jelikož jsme ve 3NP, a tedy poměrně nízko nejde tuto výtku smést ze stolu odmítnutím, že ve 12 NP není nikdo doma, a nebo že máme přicpanou vodovodní baterii, jak jsem to již slyšel. V technickém zařízení této budovy, existuje zařízení (potrubí), které se nazývá "vracečka", a slouží k cirkulaci (v určitém objemu) TUV ve stoupačce s teplou vodou. To se má projevit tak, že kdykoliv pustíte na celé stoupačce, tedy v kteroukoliv denní či noční dobu, a v kterémkoliv patře teplou vodu, (tak má po odpuštění cca pár litrů vody, která se skrývá v několika málo metrech trubek od stoupačky do koupelny či do kuchyně - tato voda opravdu stojí a necirkuluje- tudíž opravdu vychladne) SE SPUSTIT OPRAVDU TEPLÁ VODA A NIKOLIV VLAŽNÁ. (podle Vyhláška Ministerstva průmyslu a obchodu č. 194/2007 Sb., kterou se stanoví pravidla pro vytápění a dodávku teplé užitkové vody..., ve znění vyhlášky č. 237/2014 Sb., v § 4).
Vypadá to tak, že alespoň na jedné stoupačce TUV v domě voda dostatečně necirkuluje, a z jakéhokoliv technického důvodu. Prosím prověřit i u dalších stoupaček, a na vracečkách ze stoupaček jestli jsou funkční- otevřené, a v případě že jsou, tak to prověřit společně s TEPO Kladno. Děkuji S Pozdravem Pavel Douša.

Odpověď: 14.9.2021, 19:35
Dobrý den,
pokusím se stručně zareagovat problém s vodou trápil celou naší stoupačku a věci jsme se věnovali, TEPO řeklo, že s tím nemá nic společného a tak to také je, náš pan instalatér Sedláček potvrdil, že je nezbytné ve všech patrech a především v horním teplou vodu odtočit a bohužel některé partaje byli dlouhodobě mimo dům . Nicméně už vše funguje jak má a věříme, že to tak bude i nadále .

Za SVJ Jan Tryner

 

Autor: Jan Pokorný

18.8.2021, 09:40


Dobrý den,
od nedávné havárie vody nám na bytě (č.65) téměř neteče teplá voda. Jelikož jsme až v 11.patře, tak musíme dlouhé minuty odpouštět, než začne téci alespoň vlažná voda, což před havárií nebylo. Pravděpodobně nefunguje cirkulace teplé vody ve stoupačce.
Nevím, jestli se třeba nečeká na náhradní díly a dokončení oprav, ale oznámění o havárii zmizelo a další informace o případném omezení dodávky TV jsem nikde neviděl.
Mohlo by to být prosím zkontrolováno ?
Děkuji. S pozdravem Pokorný

 

Začátek | Starší » | Konec