SVJ Hřebečská 2638, Kladno

Vstup do domu Vstup do domu

Zeptejte se

Začátek | « Novější | Konec

Autor: Kristýna Přívratská

19.5.2018, 18:05


Dobrý den. Dnes se nám v koupelně objevili mravenci. Bude nějaká deratizace domu prosím? Děkuji za odpověď. Přívratská

Odpověď: 21.5.2018, 08:38
Dobrý den, děkujeme za dotaz. Deratizace celého domu se bude dělat opět na podzim, ale nezaručuje 100%-ní odstranění mravenců. Proto doporučujeme do té doby - lokálně - používat různé návnady na mravence.

Dolejšová

 

Autor: Roman Vitner

18.4.2018, 12:53


Dobrý den, na chodbě u schodiště (v pravém rohu z pohledu od výtahu) je louže (nyní již vyschlá), které jsem si všiml 17.4.2018 ráno. Děkuji za vypátrání viníka.

Odpověď: 22.4.2018, 20:52
Dobrý večer, děkujeme za podnět. Viníkem je obyvatel našeho domu. Jsme velmi zklamaní, že jsou v našem domě lidi, kteří společné prostory domu- a ne poprvé! považují za své WC. Výbor to s danou rodinou opakovaně projedná. a bude žádat sjednání nápravy.

 

Autor: Kristýna Přívratská

17.4.2018, 20:12


Dobrý den. Opakovaně a dlouhodobě máme u dveří ze schodiště loužičku. Je to ve třetím patře. Šel by vypátrat pachatel těchto loužiček pomocí kamerového systému? Nepředpokládám, že by tam takto podivně zatékalo. Děkuji

Odpověď: 22.4.2018, 20:57
Dobrý večer, děkujeme za podnět. Bohužel, bez udání alespoň přibližného času se nám zatím nepodařilo dohledat "incident".

 

Autor: Vitner

3.4.2018, 07:32


Dobrý den, včera tj. 2.4.2018 kolem 21.00 hodiny ve velkém výtahu na patě ovládacího panelu a na podlaze bylo znečištění (pravděpodobně od psí moči - nezkoumal jsem). Informaci posílám pro identifikaci autora kamerovým systémem. Děkuji za zpětnou vazbu.
S pozdravem R. Vitner

Odpověď: 5.4.2018, 21:33
Odpověď zaslána přímo na adresu tazatele. Výbor SVJ

 

Autor: Vitner

5.3.2018, 19:12


Dobrý den, termín schůze je dvojznačný - 28.3.2018 není pondělí, ale středa. Dík za upřesnění.
Vitner

Odpověď: 5.3.2018, 20:43
Děkuji za upozornění, už je to opraveno na 26.3. Dolejšová

 

Autor: Lenka Cerna

2.1.2018, 16:46


Dobry den. Na nasich strankach v kolonce uvod je informace jak budou práce na chodbách probihat.ODSTRANENI STARE MALBY na chodbách vcetne STROPU, VYROVNANI PODKLADU,STUKOVANI.Firma zde udelala cca 40procent. Poslala jsem par foto do dvou malirskych firem. První firma odepsala ze to vypada jako by rekonstrukce mela teprve zacit. Druha napsala OCIVIDNE ZANEDBANA PRACE. Rada bych kontakt na stavebni dohled, nevim na co dohlizi,a dale bych rada kopii smlouvy o dilo. Platíme to všichni a vypada to ze další REKONSTRUKCI muzeme delat za rok. V pripade ze to bude pokracovat tak jako doposud obratim se na soudniho znalce v oboru stavebnictvi jestli není nabídka firmy predrazena. Takove peníze za praci která se muze delat znovu si firma naúčtovat proste dle mého a i dalších lidi v dome nemůže.

Odpověď: 5.1.2018, 13:06
Dobrý den, paní Černá,
Články na našich webových stránkách mají pouze informativní charakter, aby obyvatelé věděli, co je čeká. Nejsou tam vyjmenované všechny položky prováděných prací ani jejich rozsah nebo objem.
Stavební dozor: Stavební dozor nám poskytuje SDB Ocelář a to na základě Příkazní smlouvy, kterou máme s SBD Ocelář uzavřenou a na základě které nám SDB poskytuje svoje služby v oblasti správy domu. Právě proto, že za tyto služby SDB platíme my všichni, tak jsme „nebrali“ externí stavební dozor, který by nás stál další peníze. Stavební dozor má provádět pan Chaloupka z technického úseku SBD. Protože dozor neprovádí tak, jak by měl, několikrát jsme ho urgovali, a nakonec jsme si na jeho přístup stěžovali přímo u paní ředitelky SDB Ocelář. Pomohlo to velmi „krátkodobě“, proto v tomto směru děláme další kroky.
Kopie smlouvy: Ve Stanovách SVJ, čl. 4 „Členská práva a povinnosti a jejich uplatňování“ jsou uvedeny podmínky pro nahlížení do dokumentů nebo účetních dokladů.
Paní Černá, rozumíme Vaši nespokojenosti. Ale žádné práce ještě nejsou ukončeny a převzaty. Všechny závady a nedodělky jsou zaznamenávány do stavebního deníku a zjišťovacího protokolu a firma je postupně odstraňuje. Dílo se závadami nepřevezmeme.
Výbor SVJ

 

Autor: Lenka Cerna

31.12.2017, 14:18


Dobry den. To co provádí Vami vybrana stavebni firma v 6 patre není rekonstrukce ale povětšinou premazani starého. Nove stuky probehly jen na par mistech. Ostatní nove malby uz se loupou. Zvazuji že ze sve kapsy zaplatim nejakeho stavebniho znalce,protoze cena za tuto rádoby rekonstrukci se mi zda obrovska.

Odpověď: 2.1.2018, 09:38
Vážená paní Černá,
děkujeme za Vaši připomínku a věřte nám, že nejsme nadšeni z toho, jakým způsobem stavební firma postupuje. Nicméně, v dané situaci je nejlepším východiskem dotáhnout s firmou dílo do konce.
K Vašim připomínkám uvádíme následovné:
1. Již v červenci loňského roku jste vznesla dotaz, jakým způsobem byla vybrána stavební firma. Naše odpověď je od 4.7.2017 dostupná všem na webových stránkách. Pro vysvětlení uvádíme, že výbor SVJ NEMÁ KOMPETENCI VYBRAT DODAVATELSKOU FIRMU BEZ SCHVÁLENÍ SHROMÁŽDĚNÍ SVJ. Kterýkoliv člen SVJ mohl navrhnout jinou firmu a rovněž Shromáždění nemuselo navrženou firmu schválit.
2. Cenové nabídky včetně položkového rozpočtu jsou dostupné k nahlédnutí u výboru SVJ.
3. Součásti cenové nabídky, která byla Shromážděním SVJ dne 31.5.2017 schválena všemi hlasy přítomných (viz Zápis a Usnesení ze dne 31.5.2017) je pouze OPRAVA omítek stropů a stěn do 5% plochy.
4. Záměrem bylo opravit různé díry, otluky a vyryté nápisy.
5. Komplexní úprava stropů a vnitřních stěn aktivovaným štukem tl. 2-3 mm byla v dražší cenové nabídce, a stála by nás o půl milionu víc. Proto Shromáždění vybralo levnější variantu
6. Pokud se loupou nové malby, v rámci kontrolního dne budeme práci reklamovat a vadu (jako každou jinou) zapíšeme do stavebního deníku. Firma tyto nedostatky následně odstraňuje. Dílo převezmeme až po odstranění závad.
Výbor SVJ

 

Autor: Letková

24.11.2017, 08:22


Dobrý den,
prosím o kontrolu osvětlení na chodbě 6 patro.V prostore 4 byty nám stále a hlavně v noci nepřetržitě svítí světlo.
Děkuju
Letkoví

Odpověď: 27.11.2017, 15:15
Dobrý den,
děkujeme za informaci, nicméně o situaci víme. Je to z důvodu bezpečnosti, aby někdo nezakopl o kabely. Ve vašem patře ještě není instalován nový systém osvětlení, ale současně již nefunguje starý. Světlo by mělo svítit až do instalace nového osvětlení. Takto to probíhá ve všech patrech s závislosti na postupu stavebních prací.
Výbor SVJ

 

Autor: Věra Vitnerová

23.10.2017, 22:49


Prosím o sdělení, zda je možné řešit na úrovni domu problém s nově přistěhovanými nájemníky
ve 12.patře / paní Vybíralová /. Jedná se nekázeň jejich dvou psů, kteří opakovaně ruší vyrtvalým štěkotem a znečišťují interiéry domu nejen na patře,ale i ve výtahu. Na upozornění nereagují.
Nekázeň jejich zvířat se projevuje i napadáním ostatních psů v domě a mimo něj.

Odpověď: 27.10.2017, 13:23
Děkujeme za podnět. Na situaci nás upozorňovala již paní Rážová, jako nejbližší soused nájemníků. V rámci objektivního posouzení situace jsme mluvili i s obyvateli 11. patra bydlícími na „krátké“ chodbě, kteří sice štěkot sem-tam slyší, ale nevnímají ho jako vytrvalý.
Následně jsme o situaci a jejím možném řešení hovořili s paní Vybíralovou. Společně jsme se dohodli na pravidlech, která by měla situaci zlepšit.
Co se týče znečišťování vnitřních/vnějších prostor a výtahu od psů, bohužel musíme říct, že toto není pouze záležitost výše jmenovaných nájemníků. Stačí se podívat ve vchodě, kde je dle „výšky“ znečištěné fasády vidět, že se jedná o pejsky všech velikostí. Tuto problematiku jsme se rozhodli řešit samostatně, protože se týká všech vlastníků domácích zvířat.
Výbor SVJ

 

Autor: Pavel Douša

16.10.2017, 17:17


Dobrý den.
Opět tento týden již druhý den menší výtah nejede do 3 patra. Nejde zavolit toto patro, a jede až do 4 patra. Tato závada se periodicky opakuje pořád dokola, a nevidím důvod proč ji firma Vaněrka není schopna odstranit napořád. S tím rozhodně nemůžeme být spokojeni, i když jsou to (snad doufám) stále záruční opravy! Možná by bylo nutné promluvit s někým z vedení společnosti Vaněrka, protože když volám na to servisní číslo, tak kolikrát ani nerozumím tomu člověku, který to vezme, a to jsem vzdělán i v Ruském jazyku. Je to docela tristní, s poruchovostí tohoto nového zařízení.
Děkuji s Pozdravem Pavel Douša.

Odpověď: 19.10.2017, 15:46
Dobrý den,
souhlasíme s vaším názorem a již je vše v řešení, reklamaci jsme předali obchodnímu a servisnímu oblastnímu zástupci firmy Vaněrka výtahy s.r.o.
S pozdravem Jan Tryner za výbor SVJ

 

Začátek | « Novější | Konec